Педагогічний колектив

/Files/images/072h46.JPG

Характеристика
на середню загальноосвітню школу№ 72
Святошинського району м. Києва

Середня загальноосвітня школа № 72 Святошинського району м. Києва заснована в 1977 році.

Директор школи – Ткаченко Світлана Василівна (здобула вищу педагогічну освіту, має вищу категорію, вчитель–методист, «Відмінник освіти України», нагороджена Почесною грамотою та медаллю «Берегиня козацького роду», відзначена Почесною подякою МОН України, Подяками Київського міського голови, РДА Святошинського району, грамотами РУО за вагомий особистий внесок у розвиток освіти та високий професіоналізм)

В закладі працюють 44 педагогічних працівника. З них: 26 вчителів мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст вищої категорії» (59%), 5 із них мають звання «Вчитель-методист» та 15 – «Старший вчитель»; 4 вчителя мають кваліфікаційну категорію «Спеціаліст І категорії», 5 вчителя - «Спеціаліст ІІ категорії» та 9 спеціалістів.

Мають звання «Відмінник освіти України» 5 педагогічних працівників. Лауреатами районного конкурсу «Вчитель року» стали 2 вчителі.

В школі навчаються 515 учнів. Учні активно беруть участь в районних та міських етапах Всеукраїнських олімпіад з різних предметів (30 переможців в районному етапі, 3 переможці в міському етапі), в Міжнародному конкурсі з української мови імені Петра Яцика (2 переможця), Міжнародному мовно-літературному конкурсі учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (8 переможці), Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України (районний етап – 11 переможців,), конкурсі читців поезії Тараса Шевченка «У вінок Кобзареві» (3 переможці), конкурсі читців поезії Василя Стуса (1 переможець), Найкращий читач–2016 (1переможець), Міжнародному конкурсі «Гелантус» (3 абсолютні переможці, 13 переможців І-ІІІ рівня), Міжнародному конкурсі «Кенгуру» (19 відмінних), конкурсі «Соняшник» (3 переможці).

З 2001 року навчальний заклад працює за науково-педагогічним проектом «Росток», комплексною програмою розвитку дитини, створюючи необхідні умови для всебічного розвитку творчого потенціалу дитини на основі інтеграції, гуманізації, екологізації змісту освіти та діяльнісного підходу до навчання та виховання.
Впроваджуючи інноваційні методики виховання, педагогічний колектив будує свою роботу так, щоб реалізувати головну поставлену перед колективом мету – забезпечення умов для інтелектуального, морального розвитку учнів, їх громадянського та духовного становлення. Підвищення якості знань, удосконалення навчально-виховного процесу на основі впровадження наукових досягнень, нових педагогічних технологій.

Кiлькiсть переглядiв: 239