Семінар-тренінг «Класний керівник: функції, ролі, репертуар компетенцій»

Яким має бути класний керівник у сучасній школі? Які нові функції, ролі він має виконувати в контексті змін, які мають місце в сфері освіти?

/Files/images/pedrada/тренінг_1.jpg

Якими компетенціями має володіти сучасний класний керівник, щоб ефектвино здійснювати виховний процес, який сприятиме вихованню життєтворчої, життєвокомпетентної, успішної особистості?

/Files/images/pedrada/тренінг_2.jpg

На ці питання шукали відповіді класні керівники середньої загальноосвітньої школи №72 на семінарі-тренінгу «Класний керівник: функції, ролі, репертуар компетенцій», який відбувся 16 травня.

/Files/images/pedrada/тренінг_3.jpg

МЕТА І ЗАВДАННЯ СЕМІНАРУ

Мета: формування у педагогів системного бачення педагогічної діяльності в контексті сучасних вимог; актуалізація потреби в удосконаленні та оновленні практики роботи з вихованцями.

/Files/images/pedrada/тренінг_5.jpg

Завдання:

• підвищення рівня поінформованості класних керівників щодо нових функцій, ролей, компетенцій;

• розвиток рефлексивності мислення класних керівників, формування культури діалогу і співробітництва, умінь працювати в групі;

• мотивування учасників на підвищення якості виконання професійних обов’язків і визначення стратегії власного професійного розвитку;

• формування у педагогів здатностей, вмінь та навичок проектування індивідуальної програми професійного розвитку.

/Files/images/pedrada/тренінг_6.jpg

У ході семінару класні керівники творчо працювали в проектних групах: «Професійні якості сучасного класного керівника», «Професійні функції та ролі класного керівника», «Модель професійної компетентності класного керівника».

Кiлькiсть переглядiв: 564

Дата останньої зміни 15 Квітня 2024

Фотогалерея